Jobs

Geef uw doelstellingen aan help uw loopbaan sneller vooruit.

Vlaanderen

4 resultaten

Industrial Pharmacist - Services - Tournai

Our client is a company from Tournai’s area offering a range of laboratory and consultancy services to its clients from pharma, biotech, medtech and hospital areas. Even if mainly active in Wallonia, their expertise and professionalism is already internationally recognized.

To support the company growth, we’re actively looking for an (m/f) :

Industrial Pharmacist

Responsibilities:

Reporting to the Laboratory Manager, you take part to all tasks in relation with the group activities quality assurance.

Your main responsibilities are :

  • Define all flows : products, material, edibles, consumables, wastes.
  • Conduct risk analysis relating to the whole laboratory process.
  • Adapt and complete the documentary system to EU GMP / BPF requirements.
  • Conduct the PVD (rooms and equipments qualification), with the group’s quality service.
  • Implement the verification and validation process of assay reports in accordance with regulatory requirements.
  • Integrate the processes, product quality and staff security in facilities and equipment conception.
  • Audit the system being set up to assess its efficiency on regular basis.
  • Keep informed about new regulations.
  • Inform the laboratory team about new regulations
  • Keep the documentary system, the processes and the operating modes up to date.
  • Ensure quality about processes realization.
Profile :
  • You are an Industrial Pharmacist.
  • You have potentially a first experience in industry.
  • You are passionate about quality assurance and GMP environments.
  • You are rigorous, autonomous, analytic, proactive and organized.
  • You are results, solutions and customer oriented, and like team work.
  • You have a good knowledge of informatic tools.
  • Fluent in English and Dutch. Good knowledge of French is an asset.
Offer :
  • A diversified position with many responsibilities.
  • The opportunity to join a professional and friendly company, and to take part to its strong growth.
  • Significant training, coaching and development opportunities.
  • Full time permanent contract, with a salary package adapted to your profile and experience.

HVAC-medewerker - Vente - Mons / Liège

Detandt-Simon is een familiebedrijf dat actief is in de distributie en installatie van HVAC-apparatuur (warm, koud, ventilatie, etc.) voor professionals (B2B). Gevestigd in Ghlin en binnenkort ook in Luik, het bedrijf kent een sterke groei. Detandt-Simon heeft meer dan 40 mensen in dienst en genereert een jaaromzet van meer dan 17 miljoen euro.

Detandt-Simon heeft een uitstekende reputatie op de markt, wordt erkend voor de kwaliteit van zijn diensten en zijn kwalitatieve klantenservice. Het professionele en dynamische team werkt samen in een aangename sfeer. Voor meer informatie over het bedrijf kunt u terecht op www.detandt.com

Om het team te versterken in Ghlin of Luik, zijn we actief op zoek naar een (v/m):

HVAC-medewerker

Na een gedegen interne opleiding op product- en werkgebied, neem je geleidelijk aan de functie van HVAC-medewerker in.

Verantwoordelijkheden:

In samenwerking met de verkopers die actief zijn in het Vlaamse Gewest, speelt je een centrale rol in het Studiebureau en bij Nederlandstalige klanten. Je identificeert technische oplossingen en maakt offertes op basis van de behoeften van de klanten.  Je beheert verschillende projecten op basis van jouw vaardigheden.

  • De bestekken analyseren en passende technische oplossingen voorstellen.
  • Specifieke ramingen uitwerken op basis van de verwachtingen en behoeften van de klant.
  • Technisch advies geven aan zowel klanten als interne teams.
  • Soms deelnemen aan de indienstelling van bepaalde producten, klantentraining en after-sales service.
  • Zorgen voor een adequate follow-up van de ramingen die naar de klanten worden gestuurd.
  • Nauw samenwerken met verkopers die actief zijn in Vlaanderen.
  • Regelmatig verslag uitbrengen over de voortgang van de projecten en de gevolgde aanpak.

Afhankelijk van jouw affiniteit en vaardigheden kan je meer verantwoordelijkheden krijgen.

Profiel:
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans.
  • Je hebt een interesse in technische producten en met klantenservice.
  • Ervaring in een vergelijkbare functie is een echte troef.
  • Je gebruikt Microsoft Excel en bent in staat om te werken aan computerprogramma’s.
  • Je bent nauwgezet, klantgericht en een goede teamspeler.
Aanbod:
  • Een interessante en gediversifieerde functie binnen een erkend bedrijf.
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een dynamisch, aangenaam en professioneel team.
  • De mogelijkheid om te werken aan het stimuleren van HVAC-projecten.
  • Een aantrekkelijk salarispakket in lijn met uw ervaring en extralegale voordelen.
  • De mogelijkheid om in Ghlin, in Luik te werken, of tot 80% van uw tijd thuis te werken.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.

Sales Representative - Belgian Brewery - Peruwelz

Gevestigd in Péruwelz, Brouwerij Caulier produceert al bijna 20 jaar zijn eigen bieren met trots. Het bedrijf behoudt zijn familiegeest en profiteert tegelijkertijd van een sterke nieuwe ondernemingsdynamiek.

Het huidige team, die 24 gepassioneerde mensen telt, brouwt levendige, karaktervolle en 100% natuurlijke bieren, met toepassing van traditionele productiemethoden. De brouwerij heeft de laatste jaren een aanzienlijke groei doorgemaakt en is net begonnen met een omvangrijk investeringsplan om zijn productiecapaciteit te verdriedubbelen.

Om de groei van Brouwerij Caulier te ondersteunen zijn wij op zoek naar een (m/v):

Sales Representative
Vlaanderen – Nederland

Verantwoordelijkheden :
  • U bent verantwoordelijk voor de merkontwikkeling van de brouwerij voor Brussel, Vlaanderen en Nederland;
  • U bepaalt samen met de directie de jaarlijkse verkoopdoelstellingen en stelt de nodige middelen en acties voor die nodig zijn om deze te realiseren;
  • U zoekt actief naar nieuwe klanten (groothandelaren, horeca en FOOD) en onderhoudt het huidige netwerk van klanten om de vooropgestelde doelen te behalen;
  • U neemt deel aan verschillende beurzen en demonstraties, u informeert zich blijvend over de evolutie binnen de sector en staat in voor de screening van de concurrentie;
  • U rapporteert regelmatig en gestructureerd over alle ondernomen stappen.
Profiel :
  • U communiceert vlot en komt overtuigend over in het Nederlands; met een goeie kennis van het Frans.
  • U hebt een eerste ervaring in de verkoop, bij voorkeur in de sector van de HORECA/drankendistributie;
  • U hebt een echte passie voor de bierindustrie en kunt deze passie concreet aantonen;
  • U bent georganiseerd, enthousiast, zelfstandig, flexibel en hebt zin voor initiatief;
  • U hebt een rijbewijs B en verplaatst u graag in de volledige sector die onder uw beheer valt.
Aanbod :
  • Een motiverende, gevarieerde job waarin u zich sociaal kunt ontwikkelen binnen een bedrijf met een sterke groei;
  • Een voltijds contract en een salarispakket aangepast aan uw profiel plus een bedrijfswagen;
  • De mogelijkheid om opleidingen te volgen in de beste verkoop- en marketingtechnieken op korte, middellange en lange termijn.

Regio Manager : Belgie – Nederland - Belgian Brewery - Peruwelz - Brussels

Gevestigd in Péruwelz, Brouwerij Caulier produceert al bijna 20 jaar zijn eigen bieren met trots. Het bedrijf behoudt zijn familiegeest en profiteert tegelijkertijd van een sterke nieuwe ondernemingsdynamiek.

Het huidige team, die 24 gepassioneerde mensen telt, brouwt levendige, karaktervolle en 100% natuurlijke bieren, met toepassing van traditionele productiemethoden. De brouwerij heeft de laatste jaren een aanzienlijke groei doorgemaakt en is net begonnen met een omvangrijk investeringsplan om zijn productiecapaciteit te verdriedubbelen.

Om de groei van Brouwerij Caulier te ondersteunen zijn wij op zoek naar een (m/v):

Regio Manager
Belgie – Nederland

Verantwoordelijkheden :
  • U bent verantwoordelijk voor de merkontwikkeling van de brouwerij voor Brussel, Vlaanderen en Nederland;
  • U bepaalt samen met de directie de jaarlijkse verkoopdoelstellingen en stelt de nodige middelen en acties voor die nodig zijn om deze te realiseren;
  • U zoekt actief naar nieuwe klanten (groothandelaren, horeca en FOOD) en onderhoudt het huidige netwerk van klanten om de vooropgestelde doelen te behalen;
  • U neemt deel aan verschillende beurzen en demonstraties, u informeert zich blijvend over de evolutie binnen de sector en staat in voor de screening van de concurrentie;
  • U rapporteert regelmatig en gestructureerd over alle ondernomen stappen.
  • Op lange termijn, stelt U een team samen en leidt het team in de regio.
Profiel :
  • U communiceert vlot en komt overtuigend over in het Nederlands; met een goeie kennis van het Frans.
  • U hebt minstens 5 jaar relevante ervaring in de sector van de HORECA/drankendistributie;
  • U hebt een echte passie voor de bierindustrie en kunt deze passie concreet aantonen;
  • U bent georganiseerd, enthousiast, zelfstandig, flexibel en hebt zin voor initiatief;
  • U hebt een rijbewijs B en verplaatst u graag in de volledige sector die onder uw beheer valt.
Aanbod :
  • Een motiverende, gevarieerde job waarin u zich sociaal kunt ontwikkelen binnen een bedrijf met een sterke groei;
  • Een voltijds contract en een salarispakket aangepast aan uw profiel plus een bedrijfswagen;
  • De mogelijkheid om opleidingen te volgen in de beste verkoop- en marketingtechnieken op korte, middellange en lange termijn.

Andere loopbaanmogelijkheden

50 resultaten

Network & Security Engineer and Architect - IT & Consultancy Solutions - Louvain-la-Neuve

Fondée en 2015, PROCSIMA-GROUP est une entreprise spécialisée en sécurité informatique. PROCSIMA-GROUP aide les entreprises à protéger leurs informations et leurs données contre les attaques externes et internes de toute nature, et à assurer la bonne performance de leurs systèmes ainsi que la bonne disponibilité de leurs services.

Située à Louvain-la-Neuve et composée d’une quinzaine de consultants, PROCSIMA-GROUP vise à devenir le leader belge de la cyber protection en fournissant des services, de la consultance et des solutions à haute valeur ajoutée, tels que : services d’audit & reviews, protection des données, stratégie, architecture, gouvernance, GDPR, etc.

Pour de plus amples informations, veuillez consulter http://www.procsima-group.eu.

Afin de renforcer l’équipe, nous sommes activement à la recherche (CDI ou freelance) d’un(e) :

Network & Security Engineer and Architect

 Responsabilités :

En tant que Network & Security Engineer and Architect, vos principales responsabilités sont les suivantes :

  • Réaliser des audits et études de robustesse et d’architecture du réseau et de la sécurité mise en place chez les clients, notamment via des tests d’intrusion et de pénétration.
  • Conseiller le client en fournissant des recommandations concrètes.
  • Proposer au client une feuille de route et une stratégie à court, moyen et long terme.
  • Accompagner le client dans ses projets d’amélioration et à la mise en place de la stratégie.
  • Participer à des projets en tant qu’ingénieur spécialisé en réseau et sécurité, et en tant qu’architecte de sécurité.
  • Créer les designs avec méthode et conseiller les équipes projets et opérationnelles.
  • Participer à la gestion et à l’amélioration des services de sécurité des réseaux de PROCSIMA-GROUP.
Profil :
  • Vous disposez idéalement de 3 à 5 ans d’expérience dans une position similaire. Les profils juniors sont également les bienvenus.
  • Vous maitrisez le design des architectures réseau.
  • Vous possédez une bonne connaissance générale des firewalls les plus utilisés (Palo Alto, Checkpoint, Fortinet, F5, etc.) et des proxys, reverse proxys et autres équipements (Bluecoat, etc.).
  • Vous avez des notions de gestion de projet (Prince2 ou PMI), et avez une bonne connaissance des systèmes de gouvernance ITIL et CobiT. Une certification réseau Cisco, Ethical Hacking ou en cybersécurité est un sérieux atout.
  • Vous êtes pragmatique, organisé(e), autonome, et doté(e) d’un bon esprit d’analyse et de synthèse.
  • Vous faites preuve d’un esprit d’équipe développé et avez de bonnes compétences communicationnelles et d’écoute.
  • Vous communiquez aisément en français. La connaissance de l’anglais/néerlandais est un atout.
  • Vous êtes disposé(e) à vous déplacer en fonction des missions (Bruxelles, Wallonie).
Offre :
  • Intégrer une entreprise en pleine croissance proposant des solutions innovantes et variées.
  • Une fonction challengeante et diversifiée dans un secteur en plein développement.
  • L’opportunité de travailler sur divers projets pour le compte de différents clients.
  • La possibilité de travailler sous contrat à durée indéterminée ou en tant que freelance.
  • Une offre salariale attrayante, assortie d’avantages extralégaux compétitifs en phase avec votre expérience.
  • Un plan de formation en adéquation avec des objectifs de développement clairs.

Production Manager – Medicinal plants - Agro- & Bio-Innovations - Ath

Founded in 2011, BOTALYS is a start-up company specialized in the horticultural production of highly bioactive and innovative medicinal plants.

BOTALYS has developed a unique cultivation method inspired by vertical farming and hydroponics that allows growing better plants. The company produces the most bioactive form of Red Ginseng available at scale and currently explores the possibilities to expand the technology to other bioactive medicinal plants. BOTALYS’ clients include key players from the nutraceutical, cosmetic, food and pharmaceutical industries.

In order to meet BOTALYS’ future challenges, we are currently looking for a (m/f):

Production Manager – Medicinal plants

Responsibilities:

As a Production Manager, you support the company’s fast expansion and you adapt the production capacities. Reporting directly to the CEO, you lead the company’s production plants. You manage and federate the team and make sure the production objectives are met, with respect to costs, timing, health, safety, environment and quality.

Your main responsibilities include:

  • You develop and implement the company’s production short- and long-term strategy.
  • You lead the production teams and you develop your team members.
  • You plan the production needs and you adapt the production capacities and processes.
  • You define the production budgets with the CFO, and you ensure a rigorous follow-up.
  • You manage the suppliers and subcontractors in order to meet the production’s objectives.
  • You implement a continuous improvement plan within the production.
  • You collaborate with the clients and other departments: R&D, Industrialization, and Quality.
  • You report work evolution and results to the management committee.
Profile:
  • You hold a master’s degree in biotechnology, bioengineering or equivalent via experience.
  • You have 5 to 10 years’ experience in a relevant production management position.
  • You have excellent leadership, communication and organizational skills.
  • You show strong analytical skills, applying them to drive strategies and results.
  • You are ideally proficient in working with ERP software.
  • You are rigorous, flexible, able to work autonomously and to multitask.
  • You are fluent in French and English.
Offer:
  • A key position with a lot of challenges, people management and direct impact on the results.
  • To join and evolve in a high potential start-up company.
  • The opportunity to work for a company with ethical values.
  • A full-time permanent contract, with a competitive salary package.

Inside Sales Engineer - Vente - Ghlin

Detandt-Simon is een familiebedrijf dat actief is in de distributie en installatie van HVAC-apparatuur voor professionals (B2B). Het bedrijf is gevestigd in Ghlin en kent een sterke groei. Detandt-Simon heeft meer dan 40 mensen in dienst, genereert een jaaromzet van meer dan 17 miljoen euro en beschikt ongeveer 25 000 referenties.

Detandt-Simon heeft een uitstekende reputatie op de markt, wordt erkend voor de kwaliteit van zijn diensten en zijn kwalitatieve klantenservice. Voor meer informatie over het bedrijf kunt u terecht op www.detandt.com.

Om zijn Studiebureau te versterken, zijn we actief op zoek naar een (v/m):

Inside Sales Engineer

In samenwerking met de verkopers die actief zijn in het Vlaamse Gewest, speelt je een centrale rol in het Studiebureau en bij Nederlandstalige klanten. Je identificeert technische oplossingen en maakt offertes op basis van de behoeften van de klanten. Je beheert verschillende projecten op basis van jouw vaardigheden.

Verantwoordelijkheden:
  • De bestekken analyseren en passende technische oplossingen voorstellen
  • Specifieke ramingen uitwerken op basis van de verwachtingen en behoeften van de klant.
  • Technisch advies geven aan zowel klanten als interne teams.
  • Deelnemen aan de indienstelling van bepaalde producten, klantentraining en after-sales service.
  • Zorgen voor een adequate follow-up van de ramingen die naar de klanten worden gestuurd.
  • Nauw samenwerken met verkopers die actief zijn in Vlaanderen.
  • Gestructureerd verslag uitbrengen over de voortgang van de projecten en de gevolgde aanpak.

Afhankelijk van jouw affiniteit en vaardigheden kan je meer verantwoordelijkheden krijgen.

Profiel:
  • Je hebt een technisch diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een eerste ervaring in de bouwsector, bij voorkeur in een vergelijkbare functie.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans.
  • Je hebt een affiniteit met het schrijven van technische specificaties en met klantenservice.
  • Ervaring in het schrijven van specificaties is een echte troef.
  • Je gebruikt Microsoft Excel en bent in staat om te werken aan een ERP.
  • Je bent nauwgezet, klantgericht en een goede teamspeler.
Aanbod:
  • Een interessante en gediversifieerde functie binnen een erkend bedrijf.
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een dynamisch, aangenaam en professioneel team
  • De mogelijkheid om te werken aan het stimuleren van HVAC-projecten.
  • Een aantrekkelijk salarispakket in lijn met uw ervaring en extralegale voordelen.
  • De mogelijkheid om in Ghlin te werken, of tot 80% van uw tijd thuis te werken.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.

Project Manager Sécurité/Infrastructure/Réseau - IT & Consultancy Solutions - Louvain-la-Neuve

Fondée en 2015, PROCSIMA-GROUP est une entreprise spécialisée en sécurité informatique. PROCSIMA-GROUP aide les entreprises à protéger leurs informations et leurs données contre les attaques externes et internes de toute nature, et à assurer la bonne performance de leurs systèmes ainsi que la bonne disponibilité de leurs services.

Située à Louvain-la-Neuve et composée d’une quinzaine de consultants, PROCSIMA-GROUP vise à devenir le leader belge de la cyber protection en fournissant des services, de la consultance et des solutions à haute valeur ajoutée, tels que : services d’audit & reviews, protection des données, stratégie, architecture, gouvernance, GDPR, etc.

Pour de plus amples informations, veuillez consulter http://www.procsima-group.eu.

Afin de renforcer l’équipe, nous sommes activement à la recherche (CDI ou freelance) d’un(e) :

Project Manager
Sécurité/Infrastructure/Réseau

Responsabilités :

En tant que Project Manager – Sécurité/Infrastructure/Réseau, votre mission est de gérer de bout en bout les projets sécurité dans le domaine de l’infrastructure et du réseau.

Vos principales responsabilités sont les suivantes :

  • Coordonner toutes les activités tout au long des différentes phases du projet.
  • Livrer les livrables requis en accord avec les objectifs budgétaires, de qualité et de timing.
  • Appliquer la méthodologie demandée par le client (Waterfall, Agile/Scrum, DevOps, etc.).
  • Contrôler le scope et la viabilité du business case tout au long du projet.
  • Fédérer les équipes projet et favoriser la communication entre les différentes parties prenantes.
  • Rapporter l’évolution des démarches de manière régulière et structurée vers la hiérarchie.
Profil :
  • Vous disposez d’une à trois années d’expérience dans une position similaire. Les profils juniors sont également les bienvenus.
  • Vous avez une bonne connaissance générale de l’infrastructure (Windows, Linux, Unix) et des réseaux (LAN Cisco, WAN, Wifi). Connaissance en design des architectures réseau est un atout.
  • Vous possédez une bonne connaissance générale de la sécurité des réseaux et de l’infra (antivirus, firewalls, proxys, IDS/IPS, antispams, APT prevention systems, etc.).
  • Vous maitrisez la gestion de projet (Prince2 ou PMI), et avez une bonne compréhension d’Agile, Scrum et/ou Waterfall.
  • Vous êtes pragmatique, organisé(e), autonome, et doté(e) d’un bon esprit d’analyse et de synthèse.
  • Vous faites montre de leadership, de proactivité et aimez coordonner des projets.
  • Vous faites preuve d’un esprit d’équipe développé et avez de bonnes compétences communicationnelles et d’écoute.
  • Vous communiquez aisément en français. La connaissance de l’anglais/néerlandais est un atout.
  • Vous êtes disposé(e) à vous déplacer en fonction des missions (Bruxelles, Wallonie).
Offre :
  • Intégrer une entreprise en pleine croissance proposant des solutions innovantes et variées.
  • Une fonction challengeante et diversifiée dans un secteur en plein développement.
  • L’opportunité de travailler sur divers projets pour le compte de différents clients.
  • La possibilité de travailler sous contrat à durée indéterminée ou en tant que freelance.
  • Une offre salariale attrayante, assortie d’avantages extralégaux compétitifs en phase avec votre expérience.
  • Un plan de formation aligné sur des objectifs de développement clairs.

Industrieel Apotheker QP - Bio-Pharma/Biotech - Estaimpuis

HeX Group, opgericht in 2013, is een dienstverlenend bedrijf dat laboratorium- en consultancyoplossingen biedt aan zijn klanten in de farmaceutische, biotechnologische, medtech- en ziekenhuissector. HeX Group is voornamelijk actief in het Waalse Gewest, en zijn expertise en professionaliteit zijn internationaal erkend.

HeX LAB biedt een complete dienstverlening aan met betrekking tot de analyse van microbiologische stalen, of de validatie van materialen, apparatuur en processen voor decontaminatie, desinfectie en sterilisatie. Om meer te weten te komen over de beschikbare expertise, bezoek https://www.hex-group.euof neem contact met ons op via recruitment@pahrtners.be.

Om het Hex LAB-team in Estaimpuis te vervoegen, zijn we op zoek naar een (m/v)

Industrieel Apotheker QP

Verantwoordelijkheden:

Je bent betrokken bij alle taken die verband houden met de kwaliteitswaarborg van de activiteiten van de groep en rapporteert aan de Laboratoriummanager.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • De hele workflow definiëren: producten, personeel, apparatuur, verbruiksgoederen, afval, …
  • Het uitvoeren van risicoanalyses met betrekking tot alle laboratoriumprocessen.
  • Aanpassen en aanvullen van het documentatiesysteem aan de vereisten van de Eu GMP / BPF.
  • De PVD uitvoeren (kwalificatie lokalen en uitrusting), met de kwaliteitsafdeling van de groep.
  • Implementeren van het verificatie- en validatieproces van testrapporten in overeenstemming met de wettelijke vereisten.
  • Processen, productkwaliteit en veiligheid van medewerkers integreren in het ontwerp van gebouwen en apparatuur.
  • Regelmatig het systeem dat wordt ingevoerd controleren om de doeltreffendheid ervan te beoordelen.
  • Op de hoogte blijven van nieuwe regelgeving.
  • Het laboratoriumteam informeren over de nieuwe regelgeving.
  • Het documentatiesysteem, de processen en de werkprocedures up-to-date houden.
  • Instaan voor de kwaliteit bij de uitvoering van processen.
Profiel:
  • Je bent een industrieel apotheker.
  • Je hebt een QP-nummer.
  • Je hebt een passie voor kwaliteitswaarborg en GMP-omgevingen.
  • Je bent nauwkeurig, autonoom, analytisch, proactief en georganiseerd.
  • Je bent resultaatgericht, oplossingsgericht, klant- en teamgericht.
  • Je hebt een goede kennis van informaticatools.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, het Frans en het Engels.
Wat wij bieden:
  • Een gediversifieerde functie met veel verantwoordelijkheden.
  • De mogelijkheid om te werken voor een professioneel en aangenaam bedrijf en bij te dragen aan een sterke groei.
  • Opleidings-, ontwikkelings- en coachingmogelijkheden.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur met een salarispakket dat is aangepast aan uw profiel en ervaringsniveau.

Industrial Project Engineer / Project Manager - Technology - Wallonie

Based not far from the Brabant Walloon area, our client is a high-potential technology start-up with a worldwide ambition.

To strengthen the team, we are actively looking for a (m/f):

Industrial Project Engineer / Project Manager

Responsibilities:

As an Industrial Project Manager, you are responsible for the planning, procurement and execution of the company’s projects. You manage projects related to the core electromechanical business of the company, including new product, manufacturing, quality, and supply chain projects.

Your main responsibilities are:

  • Maintain an overview of the Projects portfolio – from queued to approved projects, budgets, risks, progress and delivery timelines.
  • Ensure project delivery by carefully (retro-)planning tasks, understanding obstacles and risks, and motivating people without direct supervision authority.
  • Perform engineering duties for various technological Design/Development/Field Applications assignments.
  • Lead the weekly sprint review meetings and prepare the project teams to present to the Executive team.
Profile:
  • Degree in Mechanical or Electronics Engineering, Science, or equivalent work experience.
  • At least 6 years of experience, ideally across multiple departments of industrial/technology companies.
  • Successful experience in project execution with demonstrable evidence of managing and successfully delivering technical project portfolios.
  • Affinity with B2B and mechanical engineering technology and components.
  • A project Management certification and/or previous experience with an ERP or CAD system are strong asset.
  • Excellent organisation and good analytical problem-solving skills.
  • Good entrepreneurial, adaptability, and achievement driven skills.
  • Fluency in English.
  • Willing to travel internationally (max 15-20% of the time), mainly in Europe and the USA.
Offer:
  • To join a most-promising Walloon scale-up company with attractive growth possibilities.
  • Opportunity to grow to Project Leader within an electro-mechanical SMB.
  • The opportunity to work in a human-sized, dynamic, respectful and professional environment.
  • An attractive package in line with the position responsibilities and the context.

Senior Project Manager Sécurité/Infrastructure/Réseau - IT & Consultancy Solutions - Louvain-la-Neuve

Fondée en 2015, PROCSIMA-GROUP est une entreprise spécialisée en sécurité informatique. PROCSIMA-GROUP aide les entreprises à protéger leurs informations et leurs données contre les attaques externes et internes de toute nature, et à assurer la bonne performance de leurs systèmes ainsi que la bonne disponibilité de leurs services.

Située à Louvain-la-Neuve et composée d’une quinzaine de consultants, PROCSIMA-GROUP vise à devenir le leader belge de la cyber protection en fournissant des services, de la consultance et des solutions à haute valeur ajoutée, tels que : services d’audit & reviews, protection des données, stratégie, architecture, gouvernance, GDPR, etc.

Pour de plus amples informations, veuillez consulter http://www.procsima-group.eu.

Afin de renforcer l’équipe, nous sommes activement à la recherche (CDI ou freelance) d’un(e) :

Senior Project Manager
Sécurité/Infrastructure/Réseau

Responsabilités :

En tant que Senior Project Manager – Sécurité/Infrastructure/Réseau, votre mission est de gérer de bout en bout les projets sécurité dans le domaine de l’infrastructure et du réseau.

Vos principales responsabilités sont les suivantes :

  • Coordonner toutes les activités du projet tout au long des différentes phases du projet.
  • Livrer les livrables requis en accord avec les objectifs budgétaires, de qualité et de timing.
  • Appliquer la méthodologie demandée par le client (Waterfall, Agile/Scrum, DevOps, etc.).
  • Contrôler le scope et la viabilité du business case tout au long du projet.
  • Fédérer les équipes projet et favoriser la communication entre les différentes parties prenantes.
  • Rapporter l’évolution des démarches de manière régulière et structurée vers la hiérarchie.
Profil :
  • Minimum 5 ans d’expérience dans une position similaire en infrastructure et sécurité, dont 3 ans en Project Management.
  • Vous avez une bonne connaissance générale de l’infrastructure (Windows, Linux, Unix) et des réseaux (LAN Cisco, WAN, Wifi). Connaissance en design des architectures réseau est un atout.
  • Vous possédez une bonne connaissance de la sécurité des réseaux et de l’infra (antivirus, firewalls, proxys, IDS/IPS, antispams, APT prevention systems, etc.).
  • Vous maitrisez la gestion de projet (Prince2 ou PMI), et avez une bonne compréhension d’Agile, Scrum et/ou Waterfall.
  • Vous êtes pragmatique, organisé(e), autonome, et doté(e) d’un bon esprit d’analyse et de synthèse.
  • Vous faites montre de leadership, de proactivité et aimez coordonner des projets et des programmes.
  • Vous faites preuve d’un esprit d’équipe développé et avez de bonnes compétences communicationnelles et d’écoute.
  • Vous communiquez aisément en français. La connaissance de l’anglais/néerlandais est un atout.
  • Vous êtes disposé(e) à vous déplacer en fonction des missions (Bruxelles, Wallonie).
Offre :
  • Intégrer une entreprise en pleine croissance proposant des solutions innovantes et variées.
  • Une fonction diversifiée où il faut relever des défis dans un secteur en plein développement.
  • L’opportunité de travailler sur divers projets pour le compte de différents clients.
  • La possibilité de travailler sous contrat à durée indéterminée ou en tant que freelance.
  • Une offre salariale attrayante, assortie d’avantages extralégaux compétitifs en phase avec votre expérience.
  • Un plan de formation aligné sur des objectifs de développement clairs.

Technical Director - Industrial Services, IT & Automation, IT & Consultancy Solutions - Brussels

Based in Brussels (Belgium), FIGIEFA is the European federation and political representative of the independent wholesalers and retailers of automotive replacement parts. Together with its 19 national European Member State members, it represents the interests of more than 30.000 companies trading with vehicle parts, components and accessories throughout Europe.

The aim of FIGIEFA is to safeguard a legislative environment in the EU that provides access to technical information, to the ‘connected vehicle’ and its in-vehicle data as well as to replacement parts/equipment as the basis for free and fair competition in the automotive aftermarket in a rapidly changing automotive technology environment.

In order to support the activities of its office in Brussels, we are currently looking for a (m/f):

European Automotive Business Influencer

Responsibilities:

As a European Automotive Business Influencer, you are an important part of the senior management team for policy and strategy. You lead all technical and ‘connected vehicle’ IT-related EU dossiers in the automotive aftermarket and influence business leaders, decision makers and EU authorities in order to meet FIGIEFA’s mission.

Your main responsibilities are:

  • Lead FIGIEFA’s approach in all technical and ‘connected vehicle’ IT-related matters.
  • Participate in meetings (in Brussels or EU or at UNECE level) and take responsibility for the management of technical subjects and dossiers (e.g. telematics, EC type-approval legislation).
  • Support the FIGIEFA Secretariat in its information activities and meetings.
  • Advise and prepare answers on upcoming questions from the EU institutions and help in the preparation of position papers.
  • Liaise with FIGIEFA’s partner alliance associations.
  • Communicate with FIGIEFA legal/political experts and work out common strategies, statements, papers and positions.
  • Report results and work evolution on a regular basis amongst the FIGIEFA’s team.
Profile:
  • You are a senior automotive business and/or technical Executive.
  • You are expert in IT technologies around the ‘connected vehicle’ (e.g. telematics and cybersecurity).
  • You have a sound understanding of vehicle communication, vehicle design/functionality, diagnostics or contemporary vehicle technologies.
  • You preferably have some knowledge of the European automotive legislative landscape/legislation.
  • You have excellent communication and presentation skills in English, with strong interpersonal skills.
  • You are flexible, proactive, autonomous and team-player.
  • You are able to assess the business consequences of new EU legislation, automotive technologies and vehicle related services.
  • You live in the remit of travelling distance to Brussels or are prepared to delocate to Brussels.
Offer:
  • A challenging position within a strong impact on a multi-national political environment.
  • The opportunity to tackle a wide range of automotive technical and business issues.
  • The mission to promote free and fair competition in the automotive aftermarket.
  • Various contacts with European and international institutions.
  • An appropriate salary package in line with the position responsibilities and your experience.

Senior/Principal Scientist - Biotech - Grenoble

Founded in 2014, PDC * line Pharma is a Belgian-French biotech company that is developing a novel class of off-the-shelf cancer immunotherapies. The technology developed by this spin-off of the French Blood Bank (Etablissement Français du Sang, EFS) can be applied to any type of cancer.

After a first-in-human feasibility clinical study in melanoma, PDC*line Pharma is focusing on new candidates to fight other cancers, including lung cancer, with a new clinical trial underway. The company currently employs about 20 people and has an experienced management team. To date, the company has raised more than €17 million in capital and subsidies  and repayable advances.

In order to strengthen the team in Grenoble, we are actively looking for a:

Senior/Principal Scientist

Responsibilities:

Under the responsibility of the CSO, you are responsible for the activities of the PDC*line Pharma R&D laboratory in Grenoble, at both the organisational and scientific level.

Your main tasks are:

  • To continue the study of the mechanism of action of the PDC cell line (PDC*vac) and develop new generations of products
  • Define and validate the conditions of use of products from the PDC*vac in combination with other therapies, preferably immunotherapies
  • Ensure the drafting and validation of study plans, compliance with scheduled experiments, the collection and analysis of results and the drafting of study reports
  • Organize the management and quality of scientific and technical information
  • Contribute to the creation of regulatory dossiers, biological collections, GMO,…
  • Participate in the evaluation and monitoring of R&D partners and service providers, as well as in the development and monitoring of R&D budgets
  • Manage the other members of the R&D team
  • Ensure the company’s scientific monitoring system and participate in the development of the company’s R&D strategy
 Profile:
  • You have a PhD in Science with a minimum of 5 years of experience.
  • You are specialized in Cellular Immunology.
  • You have a good knowledge of antitumor immune response, dendritic cell physiology and cytotoxic cells.
  • You are familiar with the main technologies in cell biology, biochemistry and molecular biology.
  • You have a good knowledge of animal experimentation.
  • You have a strong experience in project management in an industrial environment.
  • You have a very good command of English (fluent English).
Offer:
  • A diversified and management position within a fast-growing start-up.
  • The opportunity to join a human-sized, dynamic and professional environment.
  • An open-ended contract and an attractive salary package in line with your experience.

Security Management Consultant - IT & Consultancy Solutions - Louvain-la-Neuve

Fondée en 2015, PROCSIMA-GROUP est une entreprise spécialisée en sécurité informatique. PROCSIMA-GROUP aide les entreprises à protéger leurs informations et leurs données contre les attaques externes et internes de toute nature, et à assurer la bonne performance de leurs systèmes ainsi que la bonne disponibilité de leurs services.

Située à Louvain-la-Neuve et composée d’une quinzaine de consultants, PROCSIMA-GROUP vise à devenir le leader belge de la cyber protection en fournissant des services, de la consultance et des solutions à haute valeur ajoutée, tels que : services d’audit & reviews, protection des données, stratégie, architecture, gouvernance, GDPR, etc.

Pour de plus amples informations, veuillez consulter http://www.procsima-group.eu.

Afin de renforcer l’équipe, nous sommes activement à la recherche (CDI ou freelance) d’un(e) :

Security Management Consultant

Responsabilités :

En tant que Security Management Consultant, vos principales responsabilités sont les suivantes :

  • Réaliser des audits et études sur l’état du système de gestion de la sécurité des entreprises (ISMS).
  • Conseiller le client en fournissant des recommandations concrètes.
  • Proposer au client une feuille de route et une stratégie à court, moyen et long terme.
  • Accompagner le client dans ses projets d’amélioration et à la mise en place de la stratégie.
  • S’assurer que la gouvernance est mise en place de manière effective au niveau opérationnel ainsi que dans tous les départements de l’entreprise.
  • Participer à des projets en tant que conseiller, coach et rédacteur des politiques et processus de gestion de la sécurité.
  • Conduire et effectuer des campagnes de sensibilisation et de formation des employés.
Profil :
  • Vous disposez d’une à trois années d’expérience dans une position similaire. Les profils juniors sont également les bienvenus.
  • Vous possédez une bonne connaissance générale des systèmes de sécurité (firewalls, proxys, IDS/IPS, SIEM, IAM, cryptographie, etc.) ainsi que de l’Ethical Hacking.
  • Vous maitrisez la gestion de projet (Prince2, PMI ou Agile), et avez une bonne connaissance des systèmes de gouvernance ITIL et CobiT. Une certification CISM ou CISSP est un sérieux atout.
  • Vous êtes pragmatique, organisé(e), autonome, et doté(e) d’un bon esprit d’analyse et de synthèse.
  • Vous possédez de bonnes capacités rédactionnelles (rédaction de documents clairs et concis).
  • Vous faites montre de leadership, de proactivité et aimez coordonner des projets.
  • Vous faites preuve d’un esprit d’équipe développé et avez de bonnes compétences communicationnelles et d’écoute.
  • Vous communiquez aisément en français. La connaissance de l’anglais/néerlandais est un atout.
  • Vous êtes disposé(e) à vous déplacer en fonction des missions (Bruxelles, Wallonie).
 Offre :
  • Intégrer une entreprise en pleine croissance proposant des solutions innovantes et variées.
  • Une fonction challengeante et diversifiée dans un secteur en plein développement.
  • L’opportunité de travailler sur divers projets pour le compte de différents clients.
  • La possibilité de travailler sous contrat à durée indéterminée ou en tant que freelance.
  • Une offre salariale attrayante, assortie d’avantages extralégaux compétitifs en phase avec votre expérience.
  • Un plan de formation aligné sur des objectifs de développement clairs.