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Network & Security Engineer and Architect - IT & Consultancy Solutions - Louvain-la-Neuve

Fondée en 2015, PROCSIMA-GROUP est une entreprise spécialisée en sécurité informatique. PROCSIMA-GROUP aide les entreprises à protéger leurs informations et leurs données contre les attaques externes et internes de toute nature, et à assurer la bonne performance de leurs systèmes ainsi que la bonne disponibilité de leurs services.

Située à Louvain-la-Neuve et composée d’une quinzaine de consultants, PROCSIMA-GROUP vise à devenir le leader belge de la cyber protection en fournissant des services, de la consultance et des solutions à haute valeur ajoutée, tels que : services d’audit & reviews, protection des données, stratégie, architecture, gouvernance, GDPR, etc.

Pour de plus amples informations, veuillez consulter http://www.procsima-group.eu.

Afin de renforcer l’équipe, nous sommes activement à la recherche (CDI ou freelance) d’un(e) :

Network & Security Engineer and Architect

 Responsabilités :

En tant que Network & Security Engineer and Architect, vos principales responsabilités sont les suivantes :

  • Réaliser des audits et études de robustesse et d’architecture du réseau et de la sécurité mise en place chez les clients, notamment via des tests d’intrusion et de pénétration.
  • Conseiller le client en fournissant des recommandations concrètes.
  • Proposer au client une feuille de route et une stratégie à court, moyen et long terme.
  • Accompagner le client dans ses projets d’amélioration et à la mise en place de la stratégie.
  • Participer à des projets en tant qu’ingénieur spécialisé en réseau et sécurité, et en tant qu’architecte de sécurité.
  • Créer les designs avec méthode et conseiller les équipes projets et opérationnelles.
  • Participer à la gestion et à l’amélioration des services de sécurité des réseaux de PROCSIMA-GROUP.
Profil :
  • Vous disposez idéalement de 3 à 5 ans d’expérience dans une position similaire. Les profils juniors sont également les bienvenus.
  • Vous maitrisez le design des architectures réseau.
  • Vous possédez une bonne connaissance générale des firewalls les plus utilisés (Palo Alto, Checkpoint, Fortinet, F5, etc.) et des proxys, reverse proxys et autres équipements (Bluecoat, etc.).
  • Vous avez des notions de gestion de projet (Prince2 ou PMI), et avez une bonne connaissance des systèmes de gouvernance ITIL et CobiT. Une certification réseau Cisco, Ethical Hacking ou en cybersécurité est un sérieux atout.
  • Vous êtes pragmatique, organisé(e), autonome, et doté(e) d’un bon esprit d’analyse et de synthèse.
  • Vous faites preuve d’un esprit d’équipe développé et avez de bonnes compétences communicationnelles et d’écoute.
  • Vous communiquez aisément en français. La connaissance de l’anglais/néerlandais est un atout.
  • Vous êtes disposé(e) à vous déplacer en fonction des missions (Bruxelles, Wallonie).
Offre :
  • Intégrer une entreprise en pleine croissance proposant des solutions innovantes et variées.
  • Une fonction challengeante et diversifiée dans un secteur en plein développement.
  • L’opportunité de travailler sur divers projets pour le compte de différents clients.
  • La possibilité de travailler sous contrat à durée indéterminée ou en tant que freelance.
  • Une offre salariale attrayante, assortie d’avantages extralégaux compétitifs en phase avec votre expérience.
  • Un plan de formation en adéquation avec des objectifs de développement clairs.

Compliance Specialist - Bio-Pharma/Biotech - Gosselies

Caprion Biosciences, a contract research organisation with facilities in Montreal (Canada), Gosselies (Belgium) and Freemont (USA), offers analytical services to biopharmaceutical companies for the characterization of the human immune response in pre-clinical and clinical samples.

Caprion operates globally, with partners in North America, Europe and Asia, including large pharmaceutical companies and biotechs.

In the context of its growing immune monitoring service offering, Caprion is looking to hire a Compliance Specialist, for its site in Gosselies, Belgium.

Compliance Specialist
Function :

Reporting to the Director of Scientific Operations, the Compliance Specialist (a) monitors and regularly verifies study data to ensure compliance to Caprion SOPs, (b) implements, manages, and maintains procedures for the verification of study data and reports, (c) works closely with Operations and QA to ensure scientific team members and analysts are aware of, and adhere to process updates, (d) provides compliance expertise and guidance to analysts and study directors to ensure the Global Compliance organizational processes are fully optimized.

Tasks include :

  • Work independently to monitor and regularly verify study data to ensure compliance to Quality requirements, and ensure corrections are made appropriately according to Caprion SOPs through data review and in-life audits.
  • Liaise with Operations and QA to identify root cause and resolve anomalies, using existing solutions or creating new ones.
  • Implement, manage and maintain procedures for the verification of study data and reports, including periodic data verifications and review to ensure report accuracy.
  • Train staff on procedures and processes to ensure compliance.
  • Implement procedures in partnership with Operations and QA to streamline and improve documentation/QC process.
  • Use best practices and knowledge to identify opportunities to improve business processes and performance, and advise Operations possible technical solutions.
  • Act as a resource and trainer.
Profile of the applicant :

The applicant must hold a bachelor or master degree (or the equivalent) in a life science discipline such as biology, medical biology or biochemistry/biotechnology.  The applicant must have a minimum of 5 years working in a GLP environment or in an equivalent Quality System.  Auditing experience is an asset.

The applicant must :

  • Have a thorough knowledge of GLP-GDP regulations;
  • Demonstrate excellent oral and written communication skills;
  • Demonstrate excellent organization skills and ability to multi-task to meet deadlines in a fast-paced, changing environment;
  • Be able to work independently, autonomously and as part of a team;
  • Be detailed and process-oriented, meticulous and show commitment to achieve good quality work.
  • Be functional in French and English (spoken and written).
Offer :
  • Full time permanent contract, with possibility of rapid start.
  • A professional, dynamic and stimulating work environment.
  • A competitive salary package including benefits, adapted to your experience and the context.

Brasseur - Belgian Brewery - Peruwelz

La Brasserie Caulier est une brasserie familiale de la région de Tournai, en Belgique. Elle produit ses propres bières depuis plus 20 ans et jouit d’une excellente réputation dans le secteur. L’équipe actuelle, composée d’une vingtaine de passionnés, brasse des bières 100% naturelles sous trois marques principales : Bon Secours, Paix Dieu et Stuut.

Ces dernières années, nous avons beaucoup investi dans notre brasserie de Péruwelz (Hainaut), et nous sommes désormais à la recherche d’un nouveau collègue pour renforcer notre équipe de production, composée actuellement de 8 personnes !

Brasseur (H/F)

Votre rôle

En étroite collaboration avec le Contremaître, vous renforcerez l’équipe de production en participant:

  • au brassage de l’ensemble de la gamme de la Brasserie
  • au nettoyage des équipements de production
  • au suivi en laboratoire des produits semi-finis
  • à la mise en bouteille des bières
Votre profil
  • Passionné par le monde de la bière, vous êtes une personne curieuse, autonome et rigoureuse et avez une bonne résistance au stress ;
  • Vous aimez apprendre, vous faites preuve d’enthousiasme et vous présentez des aptitudes au travail manuel et à la conduite d’équipements industriels;
  • Vous êtes sensibles aux normes d’hygiène de l’industrie alimentaire;
  • Vous faites preuve de flexibilité (horaires décalés) et vous êtes en possession du permis B et d’un véhicule personnel;
  • Une formation en agro-alimentaire ou une première expérience dans le secteur brassicole est un plus;
  • De bonnes connaissances en mécanique est un plus.
Notre offre
  • Nous vous proposons une fonction variée au sein d’une entreprise familiale en forte croissance;
  • Vous recevrez un contrat à temps plein et un package salarial adapté à la fonction;
  • Vous évoluerez au sein d’une équipe jeune et passionnée, qui aura à cœur de vous former aux techniques de brassage;
  • Vous recevrez la possibilité de suivre des formations pour vous perfectionner aux techniques de brassage.

Project Manager Sécurité/Infrastructure/Réseau - IT & Consultancy Solutions - Louvain-la-Neuve

Fondée en 2015, PROCSIMA-GROUP est une entreprise spécialisée en sécurité informatique. PROCSIMA-GROUP aide les entreprises à protéger leurs informations et leurs données contre les attaques externes et internes de toute nature, et à assurer la bonne performance de leurs systèmes ainsi que la bonne disponibilité de leurs services.

Située à Louvain-la-Neuve et composée d’une quinzaine de consultants, PROCSIMA-GROUP vise à devenir le leader belge de la cyber protection en fournissant des services, de la consultance et des solutions à haute valeur ajoutée, tels que : services d’audit & reviews, protection des données, stratégie, architecture, gouvernance, GDPR, etc.

Pour de plus amples informations, veuillez consulter http://www.procsima-group.eu.

Afin de renforcer l’équipe, nous sommes activement à la recherche (CDI ou freelance) d’un(e) :

Project Manager
Sécurité/Infrastructure/Réseau

Responsabilités :

En tant que Project Manager – Sécurité/Infrastructure/Réseau, votre mission est de gérer de bout en bout les projets sécurité dans le domaine de l’infrastructure et du réseau.

Vos principales responsabilités sont les suivantes :

  • Coordonner toutes les activités tout au long des différentes phases du projet.
  • Livrer les livrables requis en accord avec les objectifs budgétaires, de qualité et de timing.
  • Appliquer la méthodologie demandée par le client (Waterfall, Agile/Scrum, DevOps, etc.).
  • Contrôler le scope et la viabilité du business case tout au long du projet.
  • Fédérer les équipes projet et favoriser la communication entre les différentes parties prenantes.
  • Rapporter l’évolution des démarches de manière régulière et structurée vers la hiérarchie.
Profil :
  • Vous disposez d’une à trois années d’expérience dans une position similaire. Les profils juniors sont également les bienvenus.
  • Vous avez une bonne connaissance générale de l’infrastructure (Windows, Linux, Unix) et des réseaux (LAN Cisco, WAN, Wifi). Connaissance en design des architectures réseau est un atout.
  • Vous possédez une bonne connaissance générale de la sécurité des réseaux et de l’infra (antivirus, firewalls, proxys, IDS/IPS, antispams, APT prevention systems, etc.).
  • Vous maitrisez la gestion de projet (Prince2 ou PMI), et avez une bonne compréhension d’Agile, Scrum et/ou Waterfall.
  • Vous êtes pragmatique, organisé(e), autonome, et doté(e) d’un bon esprit d’analyse et de synthèse.
  • Vous faites montre de leadership, de proactivité et aimez coordonner des projets.
  • Vous faites preuve d’un esprit d’équipe développé et avez de bonnes compétences communicationnelles et d’écoute.
  • Vous communiquez aisément en français. La connaissance de l’anglais/néerlandais est un atout.
  • Vous êtes disposé(e) à vous déplacer en fonction des missions (Bruxelles, Wallonie).
Offre :
  • Intégrer une entreprise en pleine croissance proposant des solutions innovantes et variées.
  • Une fonction challengeante et diversifiée dans un secteur en plein développement.
  • L’opportunité de travailler sur divers projets pour le compte de différents clients.
  • La possibilité de travailler sous contrat à durée indéterminée ou en tant que freelance.
  • Une offre salariale attrayante, assortie d’avantages extralégaux compétitifs en phase avec votre expérience.
  • Un plan de formation aligné sur des objectifs de développement clairs.

Laboratory Team Leader - Bio-Pharma/Biotech - Gosselies

Caprion Biosciences, a contract research organisation with facilities in Montreal (Canada), Gosselies (Belgium) and Freemont (USA), offers analytical services to biopharmaceutical companies for the characterization of the human immune response in pre-clinical and clinical samples.

Caprion operates globally, with partners in North America, Europe and Asia, including large pharmaceutical companies and biotechs.

In the context of its growing immune monitoring service offering, Caprion is looking to hire a Laboratory Team Leader for its flow cytometry and serology platforms, for its site in Gosselies, Belgium.

Laboratory Team Leader

 Function :

Reporting to the Associate Director, Operations, the Laboratory Team Leader manages a team of Research Assistants for the execution of studies focusing on the characterization of the cellular (flow cytometry assays and ELISPOT) and of the humoral (ELISA, Luminex, viral neutralization tests) immune response.

Tasks include :

  • Manage a laboratory team of junior and senior Research Assistants;
  • Schedule and coordinate laboratory work for all ongoing and upcoming projects, establishing priorities and resolving scheduling conflicts;
  • Plan and oversee training of the laboratory staff to ensure profiency in the methods used;
  • Monitor and regularly verify the quality of laboratory work and documentation to ensure compliance to Caprion requirements and SOPs;
  • Follow-up with staff on performance;
  • Assist in the identification of improvement areas, optimize and implement improved processes within the laboratory;
  • Assist the Associate Director, Operations, and as required, interact with Scientific and Data Analysis teams, to address and resolve operational issues in a timely manner;
  • Participate to the continuous improvement of the Quality System;
  • Actively participate in audits performed by government agencies or clients.
Profile of the applicant :

The applicant must hold a master’s degree (or the equivalent) in a life science discipline such as biology, medical biology or biochemistry/biotechnology.  Practical knowledge of techniques related to cellular and humoral immunology is required.  The applicant must have a minimum of 5 years of experience in a similar position, including staff management.

The applicant must :

  • Demonstrate leadership skills;
  • Demonstrate excellent organization and time management skills to meet deadlines in a fast-paced, changing environment;
  • Demonstrate schedule adaptability and flexibility:
  • Demonstrate ability to make appropriate decisions, especially under short timelines and when dealing with complex situations;
  • Have a thorough knowledge of GxP regulations and be willing to work in a highly Quality controlled environment (ISO15189, GCLP, GLP);
  • Be willing to actively participate to the generation, the implementation and the continuous improvement of laboratory processes;
  • Be detailed and process-oriented, meticulous and show commitment to achieve good quality work;
  • Be functional in French (spoken and written) and have a functional knowledge of written English. Knowledge of spoken English is an asset.
Offer :
  • Full time permanent contract, with possibility of rapid start.
  • A professional, dynamic and stimulating work environment.
  • A competitive salary package including benefits, adapted to your experience and the context.

Lead Buyer – Industrial Services - Industry - Chatelet

Created in 2011, Aperam is a leading global stainless steel and specialty steel producer with key industrial facilities located in France, Belgium, Germany and Brazil. Aperam is successfully implementing a strategy based on operational efficiency and innovation in their products and services.

Aperam products are sold in over 40 countries to customers in the aerospace, automotive, medical, construction, household appliances, catering and industrial processes industries.

In 2017, Aperam employed about 9,600 people with a turnover of $5.051 million.

In order to join its global purchasing platform in Genk (BE), in Châtelet (BE) or in Isbergues (FR), we are looking for a (m/f):

Lead Buyer – Industrial Services

The Global Purchasing Platform of Aperam regroups all the non-raw material purchasing community of the group and has the prime mission to leverage its >1 BUSD spend across all countries bringing in innovative solutions from the market, leveraging synergies across plants / continents and ultimately actively contribute to cost & innovation leadership of our plants’ operations.

Mission:

As part of the lead buying team dedicated to industrial services, you actively participate to the strategy design and you are accountable for its implementation in Europe, thanks to a market expertise enabling you to play a proactive role influencing the suppliers’ ecosystem, promote the development of relevant partnerships with Aperam, and run tendering processes autonomously.

Responsibilities:

You ensure excellent purchasing performance as you:

  • Timely participate to the strategy definition with the Category Manager, and implement it for large & mid-size tenders across sites.
  • Lead large & mid-size unplanned (transversal and/or local) call for tenders.
  • Participate in make-or-buy opportunity assessments.
  • Align, identify synergies and benchmark with other Aperam lead buyers, as well as with other industrial companies with whom we partner.
  • Challenge the results of negotiations performed by the aforementioned partners on our behalf.
  • Make sure established contracts are executed in compliance with defined buying channels & contractual terms.
  • Closely work with users to incentivise TCO approach / scope optimizations.
  • Participate to the yearly budget preparation and ensure the follow-up on actuals.

You are managing your supplier ecosystem efficiently as you monitor your market developments and perform an annual evaluation (internal & external) of your major suppliers & monitor the action plan closure.

You are driving compliance and efficiency, making sure that

  • Health and safety criterion are included and considered for the selection, homologation and performance follow up of contractors.
  • Applicable purchasing tools/systems for the category are actually used and the Global Purchasing Policy, implemented.
  • You manage risks by transversal analysis, including supplier risk profile.
  • You uphold health & safety and ethical standards at all times, treating your stakeholders accordingly.
Profile:
  • You hold an Engineering or Business Administration Master degree.
  • You have been able to sharpen your skills for at least 5 years in strategic purchasing.
  • You are driven and feel accountable for your area of responsibility, with a high level of autonomy.
  • You have strong influencing and change management skills, supported by an open mindset.
  • You are aware of the environment with an innovative mindset.
  • You have a technical expertise on purchasing processes & negotiation.
  • You speak English fluently and ideally at least one other Aperam language (Dutch / French / Portuguese / German), which supports your excellent communication skills.
  • You are mobile in your assigned cluster up to 70% of the time. 
Offer:
  • A challenging position to be built and the opportunity to have an impact within one of the major industrial players.
  • A European exposure, with learning and development opportunities at global level.
  • The opportunity to travel to the different company sites in Europe.

An attractive compensation package in line with the position responsibilities and your experience

Senior Project Manager Sécurité/Infrastructure/Réseau - IT & Consultancy Solutions - Louvain-la-Neuve

Fondée en 2015, PROCSIMA-GROUP est une entreprise spécialisée en sécurité informatique. PROCSIMA-GROUP aide les entreprises à protéger leurs informations et leurs données contre les attaques externes et internes de toute nature, et à assurer la bonne performance de leurs systèmes ainsi que la bonne disponibilité de leurs services.

Située à Louvain-la-Neuve et composée d’une quinzaine de consultants, PROCSIMA-GROUP vise à devenir le leader belge de la cyber protection en fournissant des services, de la consultance et des solutions à haute valeur ajoutée, tels que : services d’audit & reviews, protection des données, stratégie, architecture, gouvernance, GDPR, etc.

Pour de plus amples informations, veuillez consulter http://www.procsima-group.eu.

Afin de renforcer l’équipe, nous sommes activement à la recherche (CDI ou freelance) d’un(e) :

Senior Project Manager
Sécurité/Infrastructure/Réseau

Responsabilités :

En tant que Senior Project Manager – Sécurité/Infrastructure/Réseau, votre mission est de gérer de bout en bout les projets sécurité dans le domaine de l’infrastructure et du réseau.

Vos principales responsabilités sont les suivantes :

  • Coordonner toutes les activités du projet tout au long des différentes phases du projet.
  • Livrer les livrables requis en accord avec les objectifs budgétaires, de qualité et de timing.
  • Appliquer la méthodologie demandée par le client (Waterfall, Agile/Scrum, DevOps, etc.).
  • Contrôler le scope et la viabilité du business case tout au long du projet.
  • Fédérer les équipes projet et favoriser la communication entre les différentes parties prenantes.
  • Rapporter l’évolution des démarches de manière régulière et structurée vers la hiérarchie.
Profil :
  • Minimum 5 ans d’expérience dans une position similaire en infrastructure et sécurité, dont 3 ans en Project Management.
  • Vous avez une bonne connaissance générale de l’infrastructure (Windows, Linux, Unix) et des réseaux (LAN Cisco, WAN, Wifi). Connaissance en design des architectures réseau est un atout.
  • Vous possédez une bonne connaissance de la sécurité des réseaux et de l’infra (antivirus, firewalls, proxys, IDS/IPS, antispams, APT prevention systems, etc.).
  • Vous maitrisez la gestion de projet (Prince2 ou PMI), et avez une bonne compréhension d’Agile, Scrum et/ou Waterfall.
  • Vous êtes pragmatique, organisé(e), autonome, et doté(e) d’un bon esprit d’analyse et de synthèse.
  • Vous faites montre de leadership, de proactivité et aimez coordonner des projets et des programmes.
  • Vous faites preuve d’un esprit d’équipe développé et avez de bonnes compétences communicationnelles et d’écoute.
  • Vous communiquez aisément en français. La connaissance de l’anglais/néerlandais est un atout.
  • Vous êtes disposé(e) à vous déplacer en fonction des missions (Bruxelles, Wallonie).
Offre :
  • Intégrer une entreprise en pleine croissance proposant des solutions innovantes et variées.
  • Une fonction diversifiée où il faut relever des défis dans un secteur en plein développement.
  • L’opportunité de travailler sur divers projets pour le compte de différents clients.
  • La possibilité de travailler sous contrat à durée indéterminée ou en tant que freelance.
  • Une offre salariale attrayante, assortie d’avantages extralégaux compétitifs en phase avec votre expérience.
  • Un plan de formation aligné sur des objectifs de développement clairs.

R&D Engineer - Biotechnology - Wavre

Founded in 2011 and currently employing 18 people, iSTAR Medical is a clinical-stage medical technology company that aims to provide leading patient care through the design, manufacturing and marketing of novel ophthalmic therapies.

iSTAR Medical develops innovative ophthalmic implants for patients with glaucoma. The ophthalmic implants are made from proprietary STAR® material, a technology from the University of Washington in Seattle (USA). For additional information about the company and the technology, please visit http://www.istarmed.com/

In order to support the development of the company, we are currently looking for a (m/f) :

R&D Engineer

Responsibilities:

As a R&D Engineer, you lead and take care of designing, developing and testing the next generation of iStar implants and delivery systems from the concept phase to human use. In collaboration with other team members, you identify innovative and reliable product designs. Reporting to the VP Operations/R&D Director, you play a key role in the R&D/innovation activities.

Your main responsibilities are:

  • You conceptualize, design and develop the delivery systems, including design requirements, prototype developments, feasibility evaluations, pre-clinical and clinical assessments.
  • You perform and document literature reviews to support customer requirements/design inputs identification, protocol design, pre-clinical studies.
  • You support the development of new test methods, tooling and equipment procurement, and executing long term testing for the delivery tool.
  • You manage suppliers to develop new products.
  • You collaborate with colleagues and physicians in clinical developments in order to evaluate technology and to have a better understanding of ocular anatomy.
  • You work with team members and external partners to deliver project’s technical objectives.
  • You report results and work evolution on a regular basis to the top management.
Profile:
  • Mechanical or Biomedical Engineering Master’s degree.
  • Around 5 year’s experience in design, development and industrialization of medical products.
  • Experience in medical device design (implant and/or instruments), usability engineering and manufacturing is an asset.
  • Familiar with FDA, GMP, QSR and ISO13485 requirements is a plus.
  • Strong innovation and communication skills together with hands-on and pragmatic mind-set.
  • Very good organizational, analytical and problem solving skills.
  • Highly collaborative, self-motivated and team-oriented individual in a company setting.
  • Excellent oral and written communication skills in English. Any other language is a plus.
  • You are prone to travel worldwide up to 15% of your work time to support product development and clinical investigation trials.
Offer:
  • A full-time permanent position within a high-potential medical device company with direct impact on the lives of patients.
  • A professional, dynamic and stimulating work environment.
  • A variety of interesting contacts with international exposure.
  • An attractive compensation package in line with the position responsibilities and your experience.

PLC Engineer - Oil industry - Antwerpen

Total is wereldwijd toonaangevend op het gebied van energie. Vandaag de dag is de onderneming de op drie na grootste internationale olie- en gasmaatschappij en een belangrijke speler in koolstofarme energieën.

De Groep is aanwezig in 130 landen en telt 98.000 medewerkers. Total ontdek, produceert, transformeert, verhandel en distribueert energie in verschillende vormen, tot aan de eindklant.

Total strategie: uitgroeien tot de grootste speler op het gebied van verantwoorde energie, met als missie om voldoende, goedkopere en schone energie te leveren aan steeds meer mensen.

Om het team in Antwerpen te versterken, zijn wij op zoek naar een (m/v):

PLC Ingenieur

Verantwoordelijkheden:

Op de petrochemische site van Total Olefins Antwerpen ben je in deze functie verantwoordelijk voor het ontwerp, het beheer en de ontwikkeling van PLC systemen. Een belangrijk aandeel vormen de safety PLC’s welke de goede en veilige werking van TOA’s installaties bewaken.

  • Ontwikkeling en realisatie van soft- en hardware aanpassingen op safety PLCs, niet-safety PLCs, machine monitoring systemen, industriële netwerken.
  • Opvolging en ondersteuning van uitbatings- en onderhoudsinterventies op PLCs, monitoring systemen en industriële netwerken, inclusief de analyse van falingen.
  • Ondersteuning van andere afdelingen voor wat betreft aspecten van PLCs and monitoring systemen.
  • Deelname in grote multidisciplinaire projecten met focus op ontwikkeling van PLC aspecten.
  • Update en ontwikkeling van technische procedures.
  • Opnemen van een actieve rol in de internationale netwerken van Total.
Profiel:
  • Je bent industrieel ingenieur met een oriëntatie in automatisering of gelijkwaardig door ervaring. Ook pas afgestudeerde kandidaten zijn welkom.
  • Je toont grote interesse voor PLC of klassieke instrumentatie in een petrochemische omgeving.
  • U bent vlot in zowel Nederlands als Engels.
  • U bent sterk gedisciplineerd, heeft een hoge standaard betreft kwaliteit en veiligheid.
  • U heeft een pragmatische en analytische aanpak bij oplossing van problemen.
  • U heeft zin voor organisatie en is stressbestendig.
  • U bent een goede communicator en een team speler, maar kan ook zelfstandig werken in een complexe en snel veranderende omgeving.
Aanbod:
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, inclusief certificering als “TUV-gecertificeerde functionele veiligheidsingenieur”.
  • De mogelijkheid om lid te worden van een innovatief en wereldwijd gerenommeerd industrieel bedrijf.
  • Doorgroeimogelijkheden en een gestructureerd evolutieplan.
  • Een aantrekkelijk salarispakket, in lijn met uw ervaring.

Junior Product Specialist - Medical Device - Liège

Headquartered in Liège, Dim3 develops and markets innovative eHealth software and devices in the area of Clinical nutrition to facilitate medical decisions and enhance the life of patients.

Dim3’s technologies bring a great knowledge of healthcare and clinical biometry together with disruptive 3D scanning and software engineering experience. Dim3’s clinical nutrition management tools and connected products integrate automatic medical data collection, interpretation and visualization to give healthcare professionals clear and objective information in real-time.

For more information, please visit: www.dim3.com

In order to support Dim3’s development, we are actively looking for a (m/f):

Junior Product Specialist

Responsibilities:

As a Junior Product Specialist, you guide Dim3’s products to even higher levels. You have a key role in the team. You deal with medical practitioners, customers and partners in order to determine the future direction of Dim3’s applications including specific features, functionality and business models. You deeply understand the pains patients feel and invent ways to translate their needs into smart software. In order to take on these responsibilities successfully, you’ll benefit from broad training and individual coaching.

Reporting to the CTO, you work in close cooperation with customers, the Management Team, Product Development, Clinical Affairs and Sales. Your main responsibilities are:

  • You initiate the product roadmap and strategy in line with market needs and business priorities.
  • You define the pricing strategy and constantly analyze market trends and competitors’ evolution.
  • You support the Sales team in analyzing customers project requirements, in defining adapted technical solutions, and in developing written and oral commercial proposals.
  • You define new products specifications or improvements in an efficient way.
  • You manage the release process in collaboration with the other departments.
  • You develop adapted local marketing tools and actions.
  • report work evolution on a regular basis.
Profile:
  • Master’s degree in Business, Engineering or equivalent through experience.
  • Ideally first level experience in Product Management. Experience in medical software and/or devices is a plus. Experience in nutrition is also an asset. New graduates are also welcome.
  • Results and customer oriented, rigorous, autonomous and flexible.
  • Analytical, organized, team player, open-minded with a start-up mind-set.
  • Fluent in English. The command of French or any other language is an asset.
  • Strong oral and written communication.
  • Willing to travel for short periods (20% of your time) on a regular basis.
Offer:
  • A challenging position with direct impact on patients’ health and quality of life.
  • The opportunity to jump into an innovative medical software engineering company, a fast-growing start-up environment where teamwork, results and patient care are very important.
  • Varied contacts with professionals on an international scale.
  • Coaching and training path adapted to your needs.
  • An attractive salary package and evolution opportunities.